29 Απριλίου 2009

Λεβίδι - Καλάβρυτα.

Για ένα ακόμα ΣΚ είπαμε να πάμε εκδρομή. Οι δύο βλαμμένοι αυτή τη φορά ήταν ο Αλέξανδρος και ο κουτσός σπασμενοπόδις (Ανδρέας).Που να πάμε, πού να πάμε, αφού μας έκλασε ο Πισπιρίκος είπαμε να πάμε Πελοπόννησο. Έτσι φορτώσαμε τα bicia μας Παρασκευή βράδυ και φύγαμε για Λεβίδι. Αφού παρακάμψαμε τα διόδια, κάναμε μια στάση στο Μ. Πεύκο για σουβλάκι. Μη τα πολυλογώ μετά από δύο ώρες φτάσαμε λίγο έξω από το Λεβίδι όπου κατασκηνώσαμε σε ένα παρκάκι. Ο Αλέξανδρος κοιμήθηκε αμέσως, εγώ μέτραγα τα αυτοκίνητα που περνάγανε από το δρόμο.Το πρωί πριν ξεκινήσουμε καθώς φορτώναμε τα μπαγκάζια είδαμε το εξής απίστευτο. Μια οικογένεια είχε αφήσει το σκυλάκι τους στο αυτοκίνητο για να κάνει μια στάση και ο σκύλος τους κλείδωσε απέξω!!!
Ξεκινώντας για τη βόλτα μας το τοπίο ήταν μαγικό. Βουνά βουνά και μια καταπράσινη πεδιάδα. Ο δρόμος ήταν εύκολος και κατηφορικός. Φτάσαμε στο σπήλαιο λιμνών, φανταστικό να πάτε, εμείς δεν μπήκαμε. Λίγο πριν τα Καλάβρυτα μας έπιασε βροχούλα αλλά δεν πτοηθήκαμε καθόλου. Εκεί κάναμε στάση για το καθιερωμένο μας μεσημεριανό σε μια παιδική χαρά..... Άρχισε να κάνει κρύο και οι πανάκριβες και παντεχνικές μου μεμβράνες μπάζανε το νερό και το κρύο της αρκούδας. Μετά από λίγο πετάλι άρχισε το κατηφόρι που ευχόμουν να ήταν ανηφόρι γιατί τον είχα δαγκώσει. Ως απο μηχανής θεός, βρέθηκε ένα ξωκλήσι στο δρόμο μας και κάναμε στάση. Ήταν ανοιχτό, είχε καρέκλες τραπέζι κεράκια πολύ ρομαντικά και ιδανικά για δύο βρωμιάρηδες σαν εμάς τους δύο.
Τα χιλιόμετρα του ποδηλάτου έδειχναν 91χλμ. Ρίζυ με τόνο τυρί και μανιτάρια, κάναμε την γνωστή κλανομαχία, στήσαμε την σκηνή μέσα στην εκλησία και κοιμηθήκαμε από τις 20 μέχρι τις 8.
Η δεύτερη μέρα ήταν ηλιόλουστη, κάναμε και μαύρισμα. Για αυτή τη μέρα δεν θα κάνω πολλά σχόλια, έχω ήδη γράψει πολλά, θα δείτε τις αντίστοιχες φωτογραφίες, γιατί μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις.....
Υ.Γ. Παρέλειψα να αναφέρω ότι δεν είχαμε φωτογραφική μηχανή μαζί μας..... Πρέπει να φανταστείτε και σεις κάτι, μην σας τα δίνουμε όλα έτοιμα μασιμένη τροφή, κάντε κάτι και εσείς, μην ήσαστε αχάριστοι...
Το μόνο που θα πω είναι ότι είχε πολύ πετάλι, πολύ ανηφόρι και πολύ αέρα. Τ.Λ. Λάδωνα, κάναμε και χωματόδρομο... Να πάτε και εσείς, εμείς περάσαμε φανταστικά, ήταν πανέμορφα. Φτάνει πια βαρέθηκα Γεια σας....