Με την βοήθεια του 3A δελφινιού, περάσαμε στην απέναντι όχθη αρχίζοντας να ψάχνουμε για, το μέρος.
Από τις εντυπωσιακότερες ημέρες ομολογουμένως, με το κοντέρ να έχει φτάσει τα 860km.
Ξημερώνοντας η πρώτη του Ιούλη μας έβρισκε να παίρνουμε το πρωινό μας, και ορθώνοντας τον ήλιο στον ουρανό να έχουμε είδη κάνει 60km σε διάστημα 3 ωρών. Κάπου εκεί τα χαλάσαμε. Ο ουρανός άρχισε να μαυρίζει και να βροντά. Ε η καλοκαιρινή μπορίτσα είχε δρομολογηθεί και μέσα σε δεύτερα έριχνε όχι μόνο καρέκλες αλλά ολόκληρο εργοστάσιο επιπλοποιείας. Φυσικά σε όλο το γεγονός αυτό παραμέναμε θεατές και όταν ο ουρανός άρχιζε να παίρνει την γνωστή γνώριμη γαλάζια μορφή του καβαλήσαμε και συνεχίσαμε. Για ένα μεγάλο κομμάτι της διαδρομής νομίζαμε ότι είχαμε πάρει LSD.
Φάγαμε λοιπόν όλο το πρωινό αυτής της μέρας στην πόλη Beziers κάνοντας ψώνια και επισκευάζοντας το φρένο του Μίλτου. Έτσι τα πράγματα είχαν ως εξής. Πάμε Narbonne και παίρνουμε τραίνο για να πάμε την μέρα μπροστά που χάσαμε.
Κι όπως το λέω έγινε, το πήραμε το τραίνο την άλλη μέρα το πρωί που ‘ρθε αργοπορημένο. Και με αυτό τραβήξαμε μέχρι τα συνοράκια με την Ανδόρα που ειν’ ψηλά, ψηλά στα βουναλάκια.
Από το L’Hospitalet που μας άφησε το τραίνο σε υψόμετρο 1400, βλέπαμε μόνο ανήφορο. Ήμασταν λοιπόν όπως το ονειρευόμασταν βαθιά χωμένοι στα Πυρηναία. Για να τα διαβούμε όμως έπρεπε να τα ανέβουμε έστω και τα μισά. Στα μισά της ανηφοριάς διαπεράσαμε και τα σύνορα με την Ανδόρα.
Κι άλλο ανέβασμα και δώστου ανηφόρα μέχρι το ψηλότερο σημείο της διαδρομής τα 2408m.
Οποιος την νύχτα περπατεί....... ακολουθεί την τύχη του, εμείς πάντως την πέσαμε σε κάτι χωράφια και κοιμηθήκαμε μια χαρά. 
Τώρα η Barca ήτανε πιο κοντά από ποτέ. Κοντά στα 100km και μας περίμενε υπομονετικά όλες αυτές τις μέρες. Συνεχίσαμε ακάθεκτοι και ψιλοχαζεύοντας το τοπιό. Δεν ήταν και τίποτα το ιδιαίτερο κάτι πελώρια
βράχια, που έμοιαζαν με μορφές ανθρώπων, ακροβατούσαν από τις κορυφές των διπλανών βουνών, έχοντας την δυνατότητα να τα επισκεφτείς με τελεφερικ. Όσο πλησιάζαμε την Βάρκα τόσο πλησίαζε και το βραδάκι, και έχοντας πάρει το μάθημά μας από τις πρώτες κιόλας μέρες στην Genova, κοιμηθήκαμε κι άλλο ένα βράδυ μακριά από την Πρωτεύουσα της Καταλανίας.
Επίλογος. Παρασκευή 6 Ιουλίου και έπειτα από 14 ημέρες πεταλαρίσματος, έχοντας στην γάμπα 1450km φτάσαμε στην Βαρκελώνη.
Εδώ η εξιστόρηση εδώ σταματάει 4 ημέρες χωρίς πετάλι στην Βαρκελώνη είναι ακατάλληλη δια ανηλίκους.
7 σχόλια:
ΕΕΕ παλιοκλέφτη το δικό μου κοντερ έδειχνε 1500 ΚΛΜ
γιατί κλέβεις 150 ΚΛΜ από τα ποδαράκια και τον ιδρώτα μου ρε!!!
Καλά που είσαι κι εσύ και γίνεται κανά καινούργιο post.
Μια χαρά σας βρίσκω!!! Από οτι βλέπω κάνετε και πολύ καλό παρεάκι. Να πάτε και στα εκτός ευρώπης (all the money, αλλά χωρίς money, όχι όπως στην ευρώπη που σκύβεις ευλαβικά και λες και ευχαριστώ...) άμα μπορείτε περισσότερες μέρες, και ψιλοχύμα πλάνο, εκεί είναι το ωραίο,
εάν θέλετε πληροφορίες... επικοινονούμε sirenancy@gmail.com
nancy (τουρκία-γεωργία-αρμενία-καραμπάχ)
Miltous sorry Το λάθος διορθώθηκε. Με το ΔΙΚΟ ΜΟΥ ο κοντερ που δεν κλέβει και σε πάει μακρύτερα 50km.
Periergo pantos!!! Giati de sxoliazete to sxolio pou sxoliase mia kopela onomati Nancy?
Xm... Perirgo...
Τι έγινε ρε παιδιά; Βρήκατε και παρέα για νέες προκλήσεις; Είπαμε διεθνής καριέρα αλλά τόσο;
Ρίξτε μια ματιά στο πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης από τους ΠοδηΛάτρεις - Χανιά
Η εργασία είναι διαθέσιμη στο διαδίκτυο στην διεύθυνση www.xsot.gr/podilatontas/fpe_podilato.pdf όπως και στο ιστολόγιο http://podilatontas.blogspot.com
Καλή συνέχεια και καλές εκδρομές :)
χμ... Karry πολύ ενδιαφέρον, Θα μελετιθεί!!!
Δημοσίευση σχολίου