19 Ιανουαρίου 2009

Από το μηχανάκι τώρα και στο ποδήλατο…



Περι ΚΤΜ ο λόγος.

Όταν πριν μερικά χρόνια είχα πάει να δοκιμάσω το Caliper 45 μου φάνηκε πολύ φτωχό για ΚΤΜ. Περιφερικά της πλάκας και φτηνός εξοπλισμός με έκαναν, παρότι φανατικός της Orange team, να πω “Καλά μηχανάκια, αλλά ποδήλατα……….”
Να λοιπόν που ήρθε ο καιρός να αναθεωρήσω, μιας και μου δόθηκε η ευκαιρία να σχηματίσω καλύτερη άποψη. Αφορμή για όλη αυτή ην κουβέντα είναι, ένα υπέροχο λευκό και full εξοπλισμένο APHEX μοντέλο 2008, που είχα την τιμή να κατρακυλήσω στα μονοπάτια του Υμηττού.
Συνηθισμένος από τα δικά μου DH ποδήλατα και με μικρή εμπειρία σε άλλα, βρήκα την 1 κατεβασιά άκρως συμπαθητική.
Το 40άρι FOX μπροστά δεν είναι αδίκως το καλύτερο πιρούνι ever!!! Χωρίς να το πολυσκέφτεται καταπίνει πέτρες και λακκούβες, καβαλάει κάθε λογίς εμπόδιο και παραμένει μέσα στο μονοπάτι χωρίς μεγάλη δυσκολία. Τα φρένα, Avid CODE, με εξαίρεση την παντελή απουσία πίσω τακακιού, μα σε συνάρτηση με την τέλεια αναρτησάρα, δεν δυσκολευόντουσαν καθόλου να επιβραδύνουν όταν το έκρινα σκόπιμο.
Στην 2 κατεβασία, άρχισα να ενθουσιάζομαι με την ανάπτυξη και την απόκριση του σασμάν, την λειτουργία του link της πίσω ανάρτησης, της θέση οδήγησης και γενικά με όλο το ποδήλατο που σιγά σιγά ρουφούσε όλη τη σκέψη μου (μάλλον και την τσέπη μου).
Φτάσαμε λοιπόν στο κυρίως θέμα……
Επειδή όλο το άρθρο για την τσέπη μου μιλάει αλλά με έμμεσο τρόπο, δώστε κάτιτις κι εσείς βρε παιδιά, για να το αποκτήσω!!!

4 σχόλια:

Let είπε...

Με η χωρίς την βοήθειά σας.........
Μέσα στην εβδομάδα θα το πάρω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dr. JP είπε...

EISAI PSWNARA REEEEEEEEEEE

Viva La Bicycletta είπε...

re trelopaido!! tha sto parw egw re loulouko mou ... egw!!!

Let είπε...

ΕΠεσε το χρήμα παιδιά και τώρα απλά καρτερικά υπομενετικά σφυρίζουμε το ρυθμό του μακρινού αυτόυ ταξιδιού, που κάνει η καλή μου, για να βρεί τον αγαπημένο της